Tuesday, February 2, 2010

Minu esimesed kursused.

Kui välja arvata sellised juhtumid, kus uusi meeskeraamikuid juurde tekib, siis eelmisel laupäeval olin õpetaja nn. päriskursustel.:-) Kokku oli mul 9 õpilast, kellele õpetasin tassi tegemist. Kursuse lõppedes olid nad juba nii arenenud, et tahtsid kangesti kannusid teha.:-)
Olen juba kuulnud tagasisidet, et kaasa antud savijuppidest said veel samal õhtul kodustes tingimustes uued kruusid.

Mulle avaldas kõige rohkem muljet proua, kes oli teinud kodutööd ja võtnud kaasa karukujulise helkuri!:-) Ja need naeratavate karudega anumad tulid väga sümpaatsed!:-)
Üks pildike kuivamisest ja tublide õpilaste töödest ka:

1 comment:

kriips said...

kruusitegijad on ka olnud usinad:) tuult tiibadesse - loodan, et selliseid üritusi tuleb veel ja veel ja veel!