Sunday, May 16, 2010

Pudru ja kapsad on juba neljandas astmes...

Kõigepealt on siin vastulöök Annele:















Siin on herneid, rediseid, porgandeid, fenkolit, rukolat, tilli, lillkapsast ja brokkolit. Kile all ei ole laip, seal on hoopis 10 maasikataime. Lisaks puistasin lilleseemneid ka: lõvilõugasid, keskpäevalilli, mungalilli ja sametlilli. Eks paistab, mis saab.:-) Nalja saab niikuinii kõvasti, sest mulle ei meeldi vihmaussid.;-) Linnatüdruk ikkagi.

Kodused vaated on viimasel ajal sellised:















Riias on mu kodu ja Tallinnas käin aeg-ajalt ööbimas ning oma piiblit sirvimas:
















Puudub igasugune aeg keraamika ja käsitöö tegemiseks. Lisaks tundub, et olen sunnitud lähiajal veelgi mõningatest tegevustest loobuma. Kuid võibolla see ei olegi kokkuvõttes nii halb - olen ikkagi üsna elevil uutest tuultest.:-)

3 comments:

kriips said...

kuule, need tuuled puhuvad sul ikka igast ilmakaarest praegu, mulle tundub! millal sa veel mullas soperdada oled jõudnud, mes? sellest ajast mis emailide MITTE saatmisest ja FB's MITTE lobisemisest üle on jäänud?
kus need herned ja redised ja mungalilled ja muu pudru ja kapsad kõik kasvavad? suvila aias?
oi tead, mul on praegu jälle sihuke koduigatsus!!!!!!!!!!
tahaks siis pudru ja kapsaste kasvamisest edaspidi ka pilti saada...
muidu aga - lenda, lenda mu lind!

Neko said...

olen siin jah tuulte keerises.:-) suvila aed muidugi ja seda kõike jõudsime vaid kahe laupäevaga.;-)

kriips said...

tublid olete!